torsdag 2 juli 2015

Score!

 Nä, inte fotboll... Har inte tid med sådant när man kan pyssla! ; )

Ett av mina favoritställen Pysseltagen hade "Sommar-jippo". Jag bor egentligen ganska långt bort och har ingen egen bil. Men det ordnade sig så bra att jag både fick barnvakt och skjuts. Vanligtvis handlar jag mest på nätet, så det är rena julafton att få gå runt och se alla varorna "på riktigt". Att de dessutom hade 10% på allt oavsett tidigare pris gjorde det ännu roligare att handla.
Jag köpte lite av varje, men kunde givetvis inte vara utan Tim Holtzs nya färger. Jag passade även på att köpa några minidynor i färger jag saknade. Nu är det bara lite pysseltid som ska till också... som jag längtar efter att få skapa med de nya sakerna. Jag har en del vänner och familj som fyller år de kommande tre månaderna, så något kort får det bli iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar